ReumaTroppi

Kaipaatko jotain uutta? Uskallatko innostua?
Tule mukaan Reumatroppiin!

Reumatropissa etsitään ja kokeillaan oman hyvinvoinnin aineksia eli ”troppeja” yhdessä muiden kanssa ja itsenäisesti. Teemoja ovat mm. liikunta, kulttuuri, luonto ja arjen hyvät valinnat, kuten uni ja ravitsemus. Ryhmäläiset tapaavat viikoittain helppokäyttöisessä verkkoympäristössä etänä ja tekevät toiminnallisia tehtäviä kotona. Ryhmää ohjaavat Reumaliiton kouluttamat vertaisohjaajat.

Kenelle?

Ikääntyville reuma- ja tule-sairaille henkilöille, jotka kaipaavat uudenlaista vertaistuellista toimintaa. Ensimmäinen tapaaminen on paikan päällä toimistolla, mutta muutoin ryhmä toimii verkossa. Tarvitset osallistuaksesi tietokoneen, jossa on kamerayhteys, ja älylaitteen/-puhelimen. Perustason tietotekniset taidot (Internet, sähköposti) riittävät. Osallistuminen on helppoa, ja sitä harjoitellaan ekalla tapaamisella!

Missä ja milloin?

Ensimmäinen tapaaminen järjestetään yhdessä sovitusti Reumayhdistyksen neuvottelutilassa, Kilpisenkatu 18. Muut tapaamiset järjestetään sovitusti joko etänä tai kokoontumalla.

Mitä?

Ryhmä käsittelee vertaisohjaajan johdolla vaihtuvia viikkoteemoja ja kotona tehtyjen tehtävien tuloksia sekä niistä nousseita ajatuksia ja tunnelmia.

Ryhmä on sinulle maksuton. Toivomme, että sitoudut osallistumaan ryhmään 10 viikon ajan.

Mihin ilmoittaudun ja mistä saan lisätietoja?

Ota yhteyttä viimeistään ma 7.2.2022:

Vertaistukija Merja Tuomela, 040 768 1717, merja.tuomela@gmail.com

Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan uudenlaista vertaistoimintaa! Ryhmätoimintamallia kehitetään Reumaliiton Reumatroppi-hankkeessa