Kortti- ja askartelukerho

Kerho kädentaitojen ylläpitämiseen;

käsien ja sormien toimintakykyä ylläpitävää toimintaa!

Askartelu- ja korttikerho on ryhmä, jossa aina kahden viikon jaksoissa tehdään vuorotellen kortteja tai askarteluja. Tapaamme mukavassa rennossa seurassa, missä keskinäinen luottamus ja ystävällisyys ylläpitävät sosiaalista yhdessä tekemisen iloa. Kumpikaan kerho ei edellytä aikaisempaa käsityöharrastusta. Tilaisuuksissa on ohjaaja paikalla. Halutessasi voitte ottaa mukaan teräväkärkiset sakset ja pinsetit.

Teemme luovia, pienimuotoisia ja helppoja askartelutöitä mielenvirkeydeksi, omaksi iloksi tai toimistolle myyntiin varainhankintatuotteiksi, joita jäsenet voivat sitten hankkia. Tule kokemaan osallistuvaa tekemisen iloa ja uuden oppimista, uusia ideoita, luovuuden herättämistä ja onnistumisen iloa!

Kokoontumiset ovat keskiviikkoisin klo 12-15 toimiston neuvotteluhuoneessa, osoitteessa Kilpisenkatu 18.

- - - -

Korttikerho

Korttikerhossa voi valmistaa erilaisia kortteja ja tervehdyksiä osallistujan mieltymyksen mukaan, omiin tarpeisiin (2€/kortti) tai myyntiin toimistolle. Korttipohjat ja materiaalit löytyvät yhdistykseltä.

Korttikerhon ajat:

10. ja 17.1.

7. ja 14.2.

6. ja 13.3.

3. ja 10.4.

8. ja 15.5.

Ohjaajana: Ritva Myllyntaus, ritva.myllyntaus(at)elisanet.fi

- - - -

Askartelukerho

Askartelukerhoon voit tuoda mukanasi tuunattavia materiaaleja aina aiheen mukaan!

Käyntikertamaksu 2€/henkilö. Askartelukerhon ajat ja aiheet:

24. ja 31.1.        Valmistamme saippuaa

21. ja 28.2.        Huovutustöitä

20. ja 27.3.        Pääsiäisaskartelua

17. ja 24.4.        Askartelemme metallista

22. ja 29.5.        Kevätkukkien askartelua

Ohjaajana Tarja Vähä-Jussila.

Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta, asiantuntemusta tai erityistaitoja. Kerho on hyvän mielen ryhmä, joissa on aina ohjaaja paikalla opastamassa. Opintokeskus Sivis rahoittaa kaikkia yhdistyksen kerhoja.

Tervetuloa mukaan ystäväryhmiin!