Karstulan Mieslaulajat 14.4.

Beatles-lauluihin perustuva musiikkinäytelmä

NUOTTIKRIISI

Su 14.4.2024 Karstulan Suojan talo

Maailmanpoliittinen veijarimusikaali nuottien suomettumisesta.

Idän ja lännen välille oli kehkeytynyt salamasotaa muistuttavalla nopeudella kaikkien aikojen kriisi. Faxin salausjärjestelmä oli pettänyt. Itä oli napannut kuulemma nerokkaalla vakoilujärjestelmällään supersalaiseksi luokitellun Lännen sisäisen viestin. Onneksi Supo oli langoilla ja sai napattua pienen osan nuoteista. Näin maamme pääsi jyvälle idän röyhkeästä vallankaappauksesta.

Toimittaja Pirkko Tarkka oli merkinnyt tarkasti kaiken muistiin ja julkaisee nyt teoksensa Nuottikriisi. Moneen ovat Karstulan mieslaulajat joutuneet kolmentoista omasta päästä tehdyn musiikkinäytelmän kanssa. Mutta että sotkeutua nyt kansainväliseen politiikkaan! Onnistuvatko Karstulan Mieslaulajien ”vallanpitäjät” suomettamaan ryöstetyt nuotit ja palauttamaan tasapainon?

Joka tapauksessa ”hovilta” kysytään luovia ratkaisuja ja näppäryyttä kansainvälisten vieraiden kanssa. Saatamme tarvita myös yleisön apua ennen kuin viimeinenkin nuotti on suometettu. Tarina ja Beatlesien 25 kappaletta yrittävät tukea juonen kulkua, joten olkaapa tarkkana kuten ”tarkkapirkko”!

Tervetuloa kuulemaan Olli Oikarin mestarisovitukset kuorolle ja orkesterille kultaisen 60-luvun Beatles-helmistä! Juhani Lehtonen on yhdistellyt eri aikakausien ”silmäätekeviä” käsikirjoittajan vapaudella toteamalla: olisihan se näinkin voinut olla!

Kapellimestari Olli Oikari

Käsikirjoitus Juhani Lehtonen

Ohjaus Pasi Saarinen

Lähtö Harjukadun tilausajolaiturista klo 11:00

Matkan hinta 65€ ja 75€ ei jäsen, sisältäen Pohjolan Matkan kuljetuksen, ruokailun Wanhat Wehkeet noutopöydästä, pääsylipun Karstulan Suojan talolle Nuottikriisi-konserttiin ja väliaikakahvituksen.

Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset viimeistään ke 27.3. toimistolle numeroon 050 579 1156.

Eräpäivä ke 27.3. Maksu viitteellä 7388 tilille FI96 5089 0520 0156 97.