Kuntouttava luontoretki

Yhdistys järjestää kuntouttavia luontoretkiä yhteistyössä Terapiapalvelut Toiveidenpolun kanssa. Retkien toteuttajana toimii Katriina Svärd, joka on ammatiltaan ratkaisukeskeinen terapeutti ja itsekin reumasairas. Luontoretkelle lähdetään pienellä porukalla ja kohteena on Haukanniemen esteetön luontopolku.

Ennen retkeä järjestetään tapaaminen osallistujien kanssa, jotta voidaan tutustua ja käydä käytännön asioita läpi. Kaikki luontoretkestä kiinnostuneet siis voivat tulla ilmoittautumaan ja suunnittelemaan retkeä ja sen ajankohtaa yhdistyksellemme ke 3.5.2023 klo 15.30!

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Edellisestä retkeilykerrasta voi olla jo pitkä aika ja liikkumisen haasteet voivat mietityttää ja jännittää. Perusvaatimuksena kuitenkin on vain se, että itse arvioiden pystyy liikkumaan noin 3 km reitin. Tällä retkellä kävellään leppoisasti, kehoa kuunnellen ja luonnon kauneutta arvostaen. Ja jokaista kaveria tuetaan ja ymmärretään!

Lisätietoja Katriina Svärdiltä, puh 050 5499 123

katriina.svard (at) toiveidenpolku.fi