Hyvä tietää

Huone vapaana yrittäjälle

Keski-Suomen Tules-Keskuksesta, osoitteesta Kilpisenkatu 18, on vapautunut yrittäjälle soveltuva vajaan 10 neliön huone.

Tules-Keskuksessa (tuki- ja liikuntaelinsairauksien keskus) toimii fysioterapeutti, kalevalainen jäsenkorjaaja, jalkahoitaja ja Reumayhdistyksen toimisto. Tiloissamme on myös yhteisessä käytössä kaikille asiakkaille yleinen odotustila ja WC, sekä henkilökunnalle keittiö ja pukeutumistila.

Innokkaalle yrittäjälle löytyisi tila ja varmastikin nopeasti kasvava asiakaskunta! Kiinnostuessasi mahdollisuudesta, tule katsomaan tilaa ja ota yhteyttä Reumayhdistyksen toimistolle:

jkl.reumayhdistys@kolumbus.fi tai puh nroon 050 579 1156

Toimisto auki ma 10 – 14, ke 12 – 17 tai to 10 - 14

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Toimiston terveisiä

Maksuista

Huomioithan, että tästä lähtien jäsenlaskut maksetaan suoraan Reumaliiton tilille; huomioi siis muuttunut tilinumero ja vastaanottaja. Jokaisen jäsenen tulee käyttää omaa viitenumeroaan jäsenmaksuaan maksaessa, jotta lasku päätyy oikean henkilön tietoihin. (Muut maksut, kuten liikuntaryhmien maksut, maksetaan yhä suoraan Jyväskylän paikallisyhdistykseen.)

Jatkossa yhdistyksen toiminnasta ilmoitetaan ja tiedotetaan yhä enemmän ja enemmän sähköpostitse. Ilmoitathan siis sähköpostiosoitteesi toimistolle, jotta saat tiedotteesi perille!

Jäsenpostia sähköpostitse!

Kevätkauden tiedote saapuu paperisena jäsenlaskun kera maapostitse suurimmalle osalle jäsenistöämme. Jos kuorestasi puuttuu lasku / tiedote, ilmoitathan toimistolle 050 579 1156, niin lähetämme sen sinulle uudelleen. Liikettä Niveliin -lehden täydentävää ja täsmentävää tietoa saat toimistolta, nettisivuiltamme, ryhmien vetäjiltä, jäsenilloissamme ja sähköpostilla.

Syyskauden tiedote saapuu elokuussa kuitenkin vain sähköpostiin oman sähköpostiosoitteensa ilmoittaneille jäsenille; muille jäsenille tiedote postitetaan paperisena kotiin. Halutessasi paperisen syyskauden tiedotteen, voit hakea sen yhdistyksen toimistolta tai jäsenilloista! Jos sinun on kuitenkin vaikea käyttää sähköpostiasi, ja haluaisit syyskauden tiedotteen paperisena suoraan kotiisi maapostitse, ilmoitathan siitä meille, jolloin poistamme sähköpostiosoitteen tiedoistasi emmekä lähetä siihen enää sähköposteja.

Matkoista

Muistathan aina ILMOITTAA OSALLISTUMISESI ENNEN KUIN MAKSAT! Matkoille on vain rajallinen määrä paikkoja. Matkoista, retkistä ja liikuntaryhmien maksuista emme lähetä erillistä laskua, vaan maksutiedot ja tilinumero tulee tarkistaa oma-aloitteisesti matkan tai ryhmän esitteestä. Huom! Toimistollamme ei voi maksaa pankkikorteilla; vain käteinen käy.

Lisäksi toimiston työtä helpottaaksesi ja pankkimaksujen pitämiseksi alhaisina, käytäthän tilisiirtoa tehdessäsi aina mainittua viitenumeroa – älä jätä viestiä maksun viestikenttään! Jos aiot maksaa kerralla useamman ihmisen maksun, ilmoita siitä etukäteen jo varatessasi matkaa.