Hyvä tietää

Jyväskylän Kaupungin koronasuositukset ja -rajoitukset

Voit lukea Jyväskylän Kaupungin ajankohtaisista koronasuosituksista ja -rajoituksista täältä.

Reumaliiton valtuusto valitsi 30.1.2021

Reumaliiton hallituksen vuosille 2021–2023:

Reumaliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa toiminnanjohtaja ja fysioterapeutti Satu Gustafsson Turusta.

Varapuheenjohtajaksi valittiin ekonomi Kari Mikkola Heinolasta.

”Lähden toiveikkain mielin ja innolla kolmivuotiskauteen. Nykyisessä poikkeustilanteessakin olemme liittona pärjänneet ja auttaneet ihmisiä. Tällä kaudella meidän täytyy varmistaa yhdistysten ja liiton toimintaedellytykset. Lisäksi on tärkeä pitää huolta laadukkaasta reumahoidosta muuttuvassa toimintaympäristössä”, puheenjohtaja Satu Gustafsson sanoo.

”Nöyrät kiitokset valtuustolle valinnasta. Mielenkiinnolla lähden uudessa roolissa kehittämään liittoa eteenpäin”, varapuheenjohtaja Kari Mikkola sanoo.

Hallituksen jäseniksi valittiin Aino-Maria Ervelä Helsingistä, Katja Metsävainio Tampereelta, Jarmo Heino Riihimäeltä, Pirkko Tuomaala Kokkolasta, Anne Huusko Siilinjärveltä ja Anna Poropudas Oulusta.

Hallituksen varajäseniksi valittiin Seija Heiskanen Kuusamosta, Jukka Riihenmäki Lempäälästä ja Marjo Mäkelä Salosta.

- - - -

Ajankohtaista tietoa koronaviruksesta ja reumasairauksista.

Pääset lukemaan Reumaliiton aineistoa tästä linkistä.

Toimiston terveisiä

Maksuista

Huomioithan, että tästä lähtien jäsenlaskut maksetaan suoraan Reumaliiton tilille; huomioi siis muuttunut tilinumero ja vastaanottaja. Jokaisen jäsenen tulee käyttää omaa viitenumeroaan jäsenmaksuaan maksaessa, jotta lasku päätyy oikean henkilön tietoihin. (Muut maksut, kuten liikuntaryhmien maksut, maksetaan yhä suoraan Jyväskylän paikallisyhdistykseen.)

Jatkossa yhdistyksen toiminnasta ilmoitetaan ja tiedotetaan yhä enemmän ja enemmän sähköpostitse. Ilmoitathan siis sähköpostiosoitteesi toimistolle, jotta saat tiedotteesi perille!

Matkoista

Muistathan aina ILMOITTAA OSALLISTUMISESI ENNEN KUIN MAKSAT! Matkoille on vain rajallinen määrä paikkoja. Matkoista, retkistä ja liikuntaryhmien maksuista emme lähetä erillistä laskua, vaan maksutiedot ja tilinumero tulee tarkistaa oma-aloitteisesti matkan tai ryhmän esitteestä. Huom! Toimistollamme ei voi maksaa pankkikorteilla; vain käteinen käy.

Lisäksi toimiston työtä helpottaaksesi ja pankkimaksujen pitämiseksi alhaisina, käytäthän tilisiirtoa tehdessäsi aina mainittua viitenumeroa – älä jätä viestiä maksun viestikenttään! Jos aiot maksaa kerralla useamman ihmisen maksun, ilmoita siitä etukäteen jo varatessasi matkaa.

- - - -

JOS TÖRMÄÄT EPÄSELVIIN TILANTEISIIN TAI KAIPAAT NEUVOJA kuntoutukseen hakemisessa, voit aina kääntyä Kelan asiantuntijoiden puoleen, Kelan palvelunumero auttaa kuntoutuspalveluissa ja -kurssiasioissa:

ma-pe klo 8-18.00

puh. 020 692 205

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.