Kortti- ja askartelukerho

Kerho kädentaitojen ylläpitämiseen;

käsien ja sormien toimintakykyä ylläpitävää toimintaa!

Askartelu- ja korttikerho on ryhmä, jossa aina kahden viikon jaksoissa tehdään vuorotellen kortteja tai askarteluja. Tapaamme mukavassa rennossa seurassa, missä keskinäinen luottamus ja ystävällisyys ylläpitävät sosiaalista yhdessä tekemisen iloa. Kumpikaan kerho ei edellytä aikaisempaa käsityöharrastusta. Tilaisuuksissa on ohjaaja paikalla. Halutessasi voitte ottaa mukaan teräväkärkiset sakset ja pinsetit.

Teemme luovia, pienimuotoisia ja helppoja askartelutöitä mielenvirkeydeksi, omaksi iloksi tai toimistolle myyntiin varainhankintatuotteiksi, joita jäsenet voivat sitten hankkia. Tule kokemaan osallistuvaa tekemisen iloa ja uuden oppimista, uusia ideoita, luovuuden herättämistä ja onnistumisen iloa!

Kokoontumiset ovat yleensä toimiston neuvotteluhuoneessa, osoitteessa Kilpisenkatu 18.

- - - -

Korttikerho

Korttikerhossa voi valmistaa erilaisia kortteja ja tervehdyksiä osallistujan mieltymyksen mukaan, omiin tarpeisiin (2€/kortti) tai myyntiin toimistolle. Korttipohjat ja materiaalit löytyvät yhdistykseltä.

Korttikerhon ajat:

25.8. ja 1.9.

22. ja 29.9.

20. ja 27.10.

17. ja 24.11.

15. ja 22.12

Huomioi että rajallisten neuvottelutilojen vuoksi korttikerhoon voi osallistua maksimissaan yhteensä 7 henkilöä kerralla sekä vetäjä Ritva Myllyntaus (yht 8 hlö). Muistakaamme maskisuositus. Aihetta voi toivoa toimistolta 050 579 1156

Ritva Myllyntaus, ritva.myllyntaus(at)elisanet.fi

- - - -

Askartelukerho

Askartelukerhoon voit tuoda mukanasi tuunattavia materiaaleja aina aiheen mukaan!

Käyntikertamaksu 2€/henkilö. Askartelukerhon ajat ja aiheet:

8. ja 15.9.                         Paperinarukukkia ja kransseja

6. ja 13.10.                       Mosaiikkia eri materiaaleista

3. ja 10.11.                       Sovitaan aihe yhdessä! Aihetta voi toivoa toimistolta 050 579 1156.

1. ja 8.12.                         Jouluaskartelua

Tilassa voi tosiaan askarrella vain maksimissaan 7 henkilöä sekä vetäjä Virve Lyhty (yht 8 hlö). Muistakaamme maskisuositus.