Kortti- ja askartelukerho

Kerho kädentaitojen ylläpitämiseen; käsien ja sormien toimintakykyä ylläpitävää toimintaa!

Emme valitettavasti pysty järjestämään askartelu- ja korttikerhojamme lainkaan syys-lokakuussa, koska turvavälien varmistaminen on mahdotonta pienehkössä neuvottelutilassamme.

Muulloin askartelu- ja korttikerho on ryhmä, jossa aina kahden viikon jaksoissa tehdään vuorotellen kortteja tai askarteluja. Tapaamme mukavassa rennossa seurassa, missä keskinäinen luottamus ja ystävällisyys ylläpitävät sosiaalista yhdessä tekemisen iloa. Kumpikaan kerho ei edellytä aikaisempaa käsityöharrastusta. Tilaisuuksissa on ohjaaja paikalla. Halutessasi voitte ottaa mukaan teräväkärkiset sakset ja pinsetit.

Teemme luovia, pienimuotoisia ja helppoja askartelutöitä mielenvirkeydeksi, omaksi iloksi tai toimistolle myyntiin varainhankintatuotteiksi, joita jäsenet voivat sitten hankkia. Tule kokemaan osallistuvaa tekemisen iloa ja uuden oppimista, uusia ideoita, luovuuden herättämistä ja onnistumisen iloa!

Kokoontumiset ovat yleensä toimiston neuvotteluhuoneessa, osoitteessa Kilpisenkatu 18.

Askartelukerho

Vetäjä Marjo Kalavainen hankkii kerhoon teeman mukaiset tarvikkeet. Lisäksi voit tuoda mukanasi kotoa ylimääräisiä tuunattavia materiaaleja aina aiheen mukaan.

Kerhon aiheet: valitettavasti syksyllä 2020 kerhoa ei järjestetä

Ohjaajana askartelussa Marjo Kalavainen, marjo(at)maakacrafts.fi

Korttikerho

Korttikerhossa valmistetaan erilaisia kortteja osallistujan mieltymyksen mukaan, omiin tarpeisiin tai toimistolle myyntiin.

Korttikerhon ajankohdat: valitettavasti syksyllä 2020 kerhoa ei järjestetä

Ohjaajana korttikerhossa Ritva Myllyntaus, ritva.myllyntaus(at)elisanet.fi