Vainion Konsertti Lahdessa pe 17.4.

KONSERTTI ON PERUTTU KORONAVIRUSTILANTEEN VUOKSI

Vietämme konserttipäivää Lahden Sibeliustalossa

Kotkan poikii – Juha ”Watt” Vainio

Sanoittajana, säveltäjänä ja laulajanakin tunnetun Juha ”Junnu” Vainion tuotannosta löytyy tuhansia koko kansan rakastamia hittejä. Hänen syntymästään tuli syksyllä 2018 kuluneeksi 80 vuotta. Silloin Sinfonia Lahti juhlisti häntä kahdella loppuunmyydyllä konsertilla.

Nyt yleisön pyynnöstä saamme kuulla vielä uusintakonsertin, jossa kapellimestarina Jarkko Kiiski sekä laulussa Mari Palo ja Hannu Lehtonen. He tulkitsevat Vainion tunnetuimpia tekstejä, kuten: Minne tuuli kuljettaa - Sä kuulut päivään jokaiseen - Kolmatta linjaa takaisin - Vanha salakuljettaja Laitinen - Albatrossi - Mun sydämeni tänne jää - Vanhoja poikia viiksekkäitä - Soi maininki hiljainen - Kotkan poikii ilman siipii - ym.

Sibeliustalon Pääsali on noteerattu kansainvälisissä arvosteluissa korkealle. Wall Street Journal on nostanut Pääsalin Euroopan viiden parhaimman ja The Guardian maailman kymmenen arvostetuimman konserttisalin joukkoon. Akustiikan säädeltävyyden sekä nykyaikaisen av- ja tietotekniikan ansiosta sali toimii hyvin erilaisissa konserttitilanteissa, sekä harmoninen värimaailma tarjoaa viihtyisät puitteet.

Menomatkalla pysähdymme Hotelli Tallukkaan aamiaiskahville.

Lahden Upseerikerho tarjoaa ihastuttavan lounaspaikan ryhmällemme heti konsertin jälkeen.

Lähtö Harjukatu 4                                   9:00

matkakahvit

Hotelli Tallukka, Vääksy                      11:00

konsertti                                                  13:00

ruokailu Upseerikerholla

kotiinpaluu

Matkan hinta on 65€ jäsen ja 75€ ei-jäsen, sisältäen bussimatkan, matkakahvit, pääsylipun konserttiin ja ruokailun Upseerikerholla.

Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu ma 16.3.2020 mennessä 050 579 1156.

Maksamisen voit suorittaa myös viitteellä 7126 tilille FI96 5089 0520 0156 97.