Rovaniemen Markkinoilla

Musiikkinäytelmä Ränssin Kievarissa

Ke 28.6. klo15

Rovaniemen markkinoilla –musiikkinäytelmä pohjautuu vuonna 1951 valmistuneeseen suomalaiseen elokuvaan, jota pidetään merkkipaaluna suomalaisessa viihdekulttuurissa. Kaverukset lähtevät Lappiin kullanetsintään. Kun he sitä vihdoin löytävät, he matkustavat Rovaniemelle kultaa myymään. Linja-automatkan aikana kullan sisältänyt reppu kuitenkin sekaantuu toiseen samanlaiseen, ja siitähän koituu hauska kaaos!

Ränssin Kievari on tulevana kesänä jo 202 vuotta vanha maalaistalo, joka sijaitsee luonnonkauniilla paikalla järven rannalla Kuikan kylällä n.17 km Jyväskylästä. Ränssin kievarissa voit kokea aidon entisaikojen kievaritunnelman ja nauttia luonnon rauhasta. Päärakennus on toiminut kievarina jo 1800-luvulla. Teatterin katsomo on katettu. Väliajalla nautimme kahvit makean kera.

Rooleissa Juha Laitila, Jaska Mäkynen, Merja Kuisma, Antti Heikkinen, Marja Peura, Eikka Happonen, Timo Saarimäki, Juse Venäläinen
Käsikirjoitus: Juse Venäläinen
Ohjaus: Antti Heikkinen
Koreografia: Merja Kuisma

Lähtö Harjukadun tilausajolaiturista klo 14.15.

Matkanjärjestäjänä Pohjolan Matka ja matkanvetäjänä Merja Tuomela.

Matkan hinta on 55€ jäsen ja 60€ ei-jäsen, sisältäen bussimatkan, väliaikakahvituksen ja teatterilipun.

Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset viimeistään ke 31.5. 050 579 1156.

Eräpäivä ke 31.5. Maksu viitteellä 7236 tilille FI96 5089 0520 0156 97.