Risteily Etelä-Konnevedellä ke 10.6.

Lähdemme keväiselle sisävesiristeilylle Etelä-Konneveden kansallispuistoon!

M/S Autere kuljettaa isommankin porukan risteilylle!

Konnevedellä risteilemme tulevana kesänä M/S Autereella, mukaan mahtuu kerralla linja-autollinen risteilyvieraita. Tämä alus on kuin tehty Etelä-Konneveden kansallispuiston maisemiin. Aluksessa on 50 matkustajapaikkaa ja 2-3 hengen miehistö.

Tietenkin aluksen 34 vuoden ikä näkyy jo laivan rakenteissa, mutta pienillä fiksailuilla on saatu entistä ehommaksi eikä tervata tarvitse. Alus on rakenteeltaan lasikuitua ja puuta. Sisätilat ovat siistit ja näkyvyys ulospäin erinomainen. Myös wc-tilat löytyvät laivasta. Sisätiloissa, takakansi mukaan lukien on 35 asiakaspaikkaa sekä ylhäällä ns. aurinko-kannella 15 paikkaa.

Syksyllä 2017 on rakennutettu katos laivan takaosaan, joten sateen sattuessakin pysyy kuivana. Laivassa on sisään mennessä ramppi ja takakannelle laskeutuessa on kaksi pientä porrasta. Myös laivan sisätiloihin on kaksi porrasta, mutta kaiteita apuna käyttäen kulkeminen onnistuu ja tarvittaessa saa apua.

Pääsemme kokemaan ikimuistoisen sisävesimatkan. Matkattuamme Konneveden satamaan, siellä on ensimmäisenä ruokailu, jonka jälkeen lähdemme vesille, kaksi tuntia kestävälle risteilylle.

Rantautumisen jälkeen juomme vielä päiväkahvit satamassa ennen bussimatkalle lähtöä.

Ensimmäisenä poikkeamme Konneveden Myllylle. Sitten menemme Mannisen Kotileipomoon, leivän ostoon. Konneveden graniittikirkko on myös näkemisen arvoinen, käymme katsastamassa senkin.

Lähtö Harjukatu 4                                   9:00

Satamassa ruokailu                              10:30

Risteily, joka kestää 2 tuntia                12:00

Rantaantuminen, jossa kahvitus       14:00

Bussikierros:

• Konneveden Mylly
  • Mannisen kotileipomo
  • Konneveden graniitti kirkko
  • Kotimatkalle lähtö

Matkan hinta on 60€ jäsen ja 70€ ei-jäsen, sisältäen bussimatkan, ruokailun, risteilyn ja päiväkahvin.

Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu ma 1.6.2020 mennessä 050 579 1156.

Maksamisen voit suorittaa myös viitteellä 7142 tilille FI96 5089 0520 0156 97.