Metsolat 3.7.

Kuusan Kanavateatteri Laukaassa ja vierailu Tupaswillassa

ke 3.7.2019

Metsolat – Urjanlinna saapuu Kanavateatteriin kesällä 2019.

Lähde nauttimaan heinäkuisesta iltapäivästä ja Metsolan perheen tarinasta. Kirsi Sulosen Kanavateatterille ohjaaman näytelmän tapahtumat sijoittuvat kauniiseen Hoikankylään Urjanvaaran juurella. Kesäistä ohjelmaa ja yhteislaulua klo 17.30 alkaen. Teatteriesitys alkaa klo 18:00. Ennen esitystä vierailemme Tupaswillassa keittolounaalla ja sen jälkeen suuntaamme Kanavateatteriin, jossa nautimme ennen esitystä vielä herkulliset munkkikahvit. Väliajalla on tarjolla makkaraa ja mehua.

Metsolat sarja kertoo kuvitteellisessa kainuulaisessa Hoikan kunnassa elävän pienviljelijäperheen elämästä. Ohjaajana toimii viime vuosien menestysnäytelmät Kanavateatteriin ohjannut Kirsi Sulonen.

Metsolat – Urjanlinna vie katsojat kauniiseen Kainuuseen, kuvitteelliseen Hoikan kylään, Urjanvaaran juurelle, jossa sekä Leppävaaran tilaa että Metsolan perhettä kohtaa isot muutokset.  Tv-sarja Metsolat saavutti suuren suosion ja sen jokaisella jaksolla oli yli miljoona katsojaa. Sarjan tarinasta ja sen jälkeisestä ajasta on julkaistu viisi sittemmin loppuunmyytyä romaania. Sarja palkittiin Pro-maaseutu-palkinnolla ja se sai Telvis-lehdistöraadin kunniakirjan sekä Erikoistelvis-palkinnon kunniakämmenellä parhaana kotimaisena vammaisaiheisena tv-ohjelmana.

Lähtö Harjukatu 4                                  15:00

Tupaswilla, esittely ja keittolounas

Kanavateatterille siirtyminen                    17:00

Metsolat-Urjanlinna esitys                    18:00

kotimatkalle

Matkan hinta on 45€ jäsen ja 50€ ei-jäsen, sisältäen Pohjolan Matkan kuljetuksen, vierailun Tupaswillassa, jossa on tilan esittely ja keittolounas. Kanavateatterilla on tarjolla munkkikahvit ja väliajalla makkaraa ja mehua.

Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä. Sitovat ilmoittautumiset ja maksu ma 17.6.2019 mennessä 050 579 1156. Maksamisen voit suorittaa myös tilille FI96 5089 0520 0156 97 viitteellä 6790.