Konserttimatka Äijälään to 29.11.2018

Maakunta- ja Konserttimatka Laukaan Äijälään to 29.11.2018

Laukaa sydänmailla on Tupaswillan perinnekylä täynnä rehtiä olemista; palvelee nautinnoilla sekä kokemuksilla, joita ette kuunaan unohda! Tupaswillan mahtisavusauna on maailman suurin ja perinnekylästä löytyy Suomen paras yrityssavusauna. Herkullinen noutopöytä hemmottelee puhtaalla, hyvällä ruualla. Tapahtumat ja tarinat kumpuavat syvältä suomalaisesta voimasta, luoden juurevia kokemuksia ja makuja niistä nauttiville. Perinnekyläkierroksella tutustutaan myös muihin Tupaswillan rakennuksiin, nähdään museoituja maatalouskoneita, vanhoja traktoreita, armeijan kalustoa, työnäytösesityksiä ja perinnekäsitöitä.

Kotikonsertti Hakalan tilalla; Satu ja Arto Rantanen.

Onni syntyy riemusta hetken ja hetket monet tekevät elämästä!!

Lähtö Harjukatu 4                   12:00

Laukaan Äijälä Tupaswilla

Ruokailu                                 13:00

Toiminnan esittelykierros

Siirtyminen Hakalan tilalle      15:00

Kotikonsertti Satu ja Arto Rantanen

Herkkukahvittelu

Kotimatkalle                           n.17:00

Matkan hinta on 53€ jäsen ja 58€ ei-jäsen, sisältäen Pohjolan Matkan kuljetuksen, lounaan Tupaswillassa sekä kotikonsertin liput ja kahvituksen Hakalassa. Ilmoitathan mahdollisen erikoisruokavaliosi ilmoittautumisen yhteydessä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu ke 21.11. mennessä 050 579 1156. Maksamisen voit suorittaa myös tilille FI96 5089 0520 0156 97 viitteellä 6774.

Kaikki jäsenet ovat matkavakuutettuja Reumaliiton järjestövakuutuksen kautta Reumayhdistyksen matkoilla.