Huoneteatteri 26.11.

”Kun Jumala loi naisen”

Pikkujoulu Huoneteatterilla

pe 26.11.2021

Keski-Suomen Selkäyhdistys, Luustoyhdistys sekä Jyväskylän Reumayhdistys järjestää yhdessä pikkujoulutapahtuman Jyväskylän Huoneteatterilla (osoite Sammonkatu 4) perjantaina 26.11.2021.

Kirsi Sulosen käsikirjoittama ja ohjaama ”Ja Jumala loi naisen” on absurdihko komedia naisista. Tosin naisten rinnalla elävinä, ei miehetkään säästy satiirin säilältä.

”Ja Jumala loi naisen” kertoo kuuden naisen taistelusta omien kriisiensä keskellä. Kuka taistelee kilojensa kanssa, kuka ruuhkavuosien aiheuttaman syyllisyyden, kuka näivettyvän avioliiton, ammatillisen epävarmuuden, yksinäisyyden, vanhenemisen tai kuka menettämisen pelon kanssa. Ritva Ala-Kypärä perustaa kuntoutuskeskuksen huonosta itsetunnosta kärsiville naisille. Naiset vetolaukkuineen saapuvat laihtumaan, eheytymään ja voimaantumaan sekä etsimään naiseuden ydintä. Kurssin aluksi kartoitetaan ongelmakohdat ja naiset saavat kurssien aikana valmennusta myös kunto-ohjaaja "Karju" Kentulalta ja business-guru Kari Melasvuolta. Kurssien vetäjällä, Ritvalla, on tosin oma kaappi täynnä luurankoja eikä kurssille osallistuvat naisetkaan saavuta tavoitteitaan ennen kuin keksivät mitä todella haluavat.

klo 18.00 Joulupuuro

klo 19.00 Satiirinen esitys ”Kun Jumala loi naisen”

Väliajalla kahvitarjoilu ja arvontaa

Illan hinta on 25 euroa, sisältää joulupuuron, kahvitarjoilun ja teatteriesityksen. Sitovat ilmoittautumiset 22.11. klo 14 mennessä Reumayhdistyksen toimistolle 050 579 1156.

Maksu Reumayhdistyksen tilille FI96 5089 0520 0156 97 viitteellä 7184. Eräpäivä 22.11.2021.

Tulethan esitykseen vain oireettomana. Huoneteatterin tiloissa maskisuositus.

Kaikki Reumayhdistyksen jäsenet ovat matkavakuutettuja Reumaliiton järjestövakuutuksen kautta.