Tilavuokraus

Huone hyvinvointialan yrittäjälle

Keski-Suomen Tules-Keskuksesta, osoitteesta Kilpisenkatu 18, on vapautunut hyvinvointialan yrittäjälle soveltuva  n 10 neliön huone.

Tules-Keskuksessa (tuki- ja liikuntaelinsairauksien keskus) toimii kaksi fysioterapeuttia ja Reumayhdistyksen toimisto. Tiloissamme on myös yhteisessä käytössä kaikille asiakkaille yleinen odotustila ja WC, sekä henkilökunnalle keittiö ja pukeutumistila.

Innokkaalle yrittäjälle löytyisi tila ja varmastikin nopeasti kasvava asiakaskunta! Kiinnostuessasi mahdollisuudesta, tule katsomaan tilaa nyt elokuussa 2020 ja ota yhteyttä Reumayhdistyksen toimistolle:

jkl.reumayhdistys@kolumbus.fi tai puh nroon 050 579 1156

Toimisto auki ma 10 – 14, ke 12 – 17 tai to 10 - 14

Neuvottelutila

Yhdistys vuokraa n 20m2 neuvottelutilaansa pieniin tilaisuuksiin. Kilpisenkatu 18 sijaitsee aivan Jyväskylän keskustassa ja tilasta on upeat näkymät Harjulle. Käytössä huoneessa on neuvottelupöytä tuoleineen, toimistotarvikkeet sekä seinällä iso näyttö, ja vierestä löytyy myös täysin varustettu keittiö astioineen. Tilaan sopii mukavasti 10-12 henkilöä, mutta nyt korona-aikana sopiva henkilömäärä on vain 5-6 henkilöä, jotta turvavälit saadaan varmistettua.

Yhteystiedot yhdistykselle:

jkl.reumayhdistys@kolumbus.fi tai puh nroon 050 579 1156